Tuinkantoor

Selecteer categorie
Terug naar overzicht

Tuinkantoor

Tuinkantoor, een thuiswerkplek met veel voordelen.

Een kantoor aan huis? Of thuiswerken in een akoestisch perfecte ruimte? En dat met alle voorzieningen zoals een airco, zit sta bureau en een ergonomisch goedgekeurde bureaustoel. Het kan! Een tuinkantoor is nieuw in de collectie van EM kantoorinrichting.

Veel mensen werken tegenwoordig meer vanuit huis. Dit is een perfecte mogelijkheid om afgesloten en in alle rust geconcentreerd te kunnen werken. In de buitenlucht, met veel daglicht. Zelfs heeft dit thuiskantoor de mogelijkheid om de beide deuren te openen en zo optimaal te kunnen genieten van het werken in de natuur.

 

Basis tuinkantoor bestaat uit:

  • Afmeting; 2,2 m x 3,2 m x 2,7 m
  • Stalen frame
  • Gelaagd en dubbel glas
  • Volledig geïsoleerd
  • Aluminium kozijnen
  • Koelen en verwarmen middels airconditioning
  • Stroom- en internetvoorziening
  • LED verlichting met bewegingssensor
  • Duurzame rockpanel gevelbekleding
  • PVC laminaat vloer
  • Houten interieurafwerking

 

Opties mogelijk:

  • Elektrisch verstelbaar bureau
  • Bureaustoel
  • Shutters
  • Zonnepanelen
  • Wandkasten
  • Open hangkasten

 

Thuiswerken gaat vaak gepaard met veel afleiding en er kan niet productief gewerkt worden. Een goede oplossing is een eigen tuinkantoor. Zo heb je je eigen ruimte waarin je ongestoord te werk kunt gaan. Voor meer informatie of een offerte voorstel kunt u contact met ons opnemen.

 

Leasen is ook mogelijk.

Als ondernemer kun je gebruik maken van leasen. Voor een vast bedrag per maand zijn de kosten gedekt en weet je waar je maandelijks aan toe bent, maar ook als particulier behoort dit tot de mogelijkheden.

Een tuinkantoor is voor een leasemaatschappij een uitstekend leaseobject. De hoge kwaliteit, lange levensduur en de onderhoudsvrije uitvoering maken het tot een waardevol object. Het tuinkantoor is vanwege de verplaatsbaarheid, roerend goed.

Omdat een tuinkantoor steeds vaker door een particulier onder hypothecaire voorwaarden wordt gefinancierd, en na het aanbrengen van bepaalde (sanitaire) voorzieningen, wordt het tuinkantoor door banken gezien als onroerend goed.

Indien een tuinkantoor zakelijk en dus als bedrijfsmiddel wordt aangeschaft, biedt dit voor de ondernemer fiscale voordelen en zijn investeringen, soms na het aanbrengen van aanpassingen als aftrekposten op te voeren. Een apart tuinkantoor kan dus verhoudingsgewijs aantrekkelijker zijn dan werken in het huis.

Het leasen van een tuinkantoor kan aantrekkelijk zijn voor werkgevers die hun medewerkers van een goede thuiswerkplek willen voorzien. Bovendien, omdat het woon-werkverkeer sinds corona significant is afgenomen, worden reiskostenvergoedingen of kosten van auto’s van de zaak opnieuw bekeken. Een tuinkantoor van de zaak zal dus als nieuwe aantrekkelijke arbeidsvoorwaarde worden kunnen worden aangeboden.

Voor werkgevers zijn tuinkantoren een mogelijkheid om kosten te gaan besparen. Door een tuinkantoor in de arbeidsvoorwaarden mee te nemen word je een aantrekkelijke werkgever en zullen prestaties van de medewerker, door het ongestoord kunnen werken, verbeteren. Door het brengen van meer balans tussen werk en privé en het beperken van onnodig gereden zakelijke kilometers, past het aanbieden van een tuinkantoor ook in het in MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) beleid van bedrijven.

Als werknemer heb je dus prima argumenten om het leasen van een tuinkantoor met je werkgever te gaan bespreken. Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om zelf een tuinkantoor aan te schaffen. Wellicht is je werkgever bereid je hiervoor een maandelijkse vergoeding te verstrekken. Ook kun je de mogelijkheid van private lease van een tuinkantoor overwegen.

 

Dit kantoor in uw tuin? 8 weken levertijd en in 1 dag geplaatst.

Vraag ons om een prijsvoorstel voor uw tuinkantoor nu aan.

  • Visie voor de toekomst…

    Stijlvol en verantwoord ondernemen. Kies voor kennis en koop kwaliteit.

    Frits van Santen Directie
  • Visie voor de toekomst…

    Creativiteit bevordert de kans op succes. Niet standaard kopiëren, ik wil liever iets nieuws creëren.

    Dennis Brouwer Interieur adviseur
  • Visie voor de toekomst…

    Vanuit mijn kennis en ervaring adviseer ik u om eerst kennis te maken met EM. Eerlijk en betrouwbaarheid door persoonlijk advies.

    Ronald Rietveld Directie
  • Visie voor de toekomst…

    Ontwerpt met passie, vertaalt uw gevoel in een 3D presentatie.

    Cydonia Rietveld Adviseuse en ontwerpster
  • Visie voor de toekomst…

    .

    Erwin Pannekoek Commercieel Medewerker Binnen- en Buitendienst
  • Visie voor de toekomst…

    Met innovatie en creativiteit zorgen voor een compleet plaatje zowel offline als online.

    Evelyn Prijs Commercieel Medewerker Binnendienst & Marketing
  • Visie voor de toekomst…

    Service en persoonlijke aandacht, voor al uw kantoorwensen een oplossing

    Corine Potters Commercieel Medewerker Binnendienst
  • Visie voor de toekomst…

    Stille kracht op de achtergrond die ervoor zorgt dat de administratie kloppend is

    Jeanette de Bruin Boekhouding
  • Visie voor de toekomst…

    Accountmanager vol passie en enthousiasme!

    Michelle Bax Accountmanager